RSS

My name is Shindy Viandra Charmelita. My Purposed is being a succes people in everywhere i will stayed next day, So, here is it my BLOG,my travelling to be a succes people next day

I'm Not Perfect Buti I Have Heart

"i'm not perfect..."
tapi aku punya hati

(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒)(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________ ♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______██____██
______█_______██
______________█
______________██__█▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▒▒▒▒▒▒▒

Ini merupakan kata sindiran yang aku tulis untuk orang-orang yang selalu berfikir negatif dan menyakiti aku sebagai insan yang lemah, dan tidak sepenuhnya sempurna...

Aku memang bukan wanita yang sempurna, tapi aku punya hati
Aku memang bukan orang yang sempurna, tapi aku punya jiwa dan perasaan...
Aku memang bukan perempuan yang sempurna, tapi aku juga manusia biasa...
Aku memang seorang yang tidak sepenuhnya sempurna, tapi aku juga ingin mendapatkan kehidupan yang bebas, damai, dan tentram...


Aku bukan wanita yang perfect, itulah mengapa aku kadang menangis jika hatiku tersakiti...
Aku bukan wanita yg sempurna, itulah mengapa kadang rasa benci itu datang pada orang yang menyakitiku..
Aku bukan perempuan yang sempurna, itulah mengapa kadang hati ini bosan untuk bersabar...
Aku memang bukan orang yang sepenuhnya sempurna, tapi aku punya hati yang terletak di dalam jiwaku dan membuat aku berbeda dengan orang yang memakan daging saudaranya sendiri (menggunjing dengan mulut mereka yg sperti harimau)...

I'm Not Perfect But Aku Punya Hati  :):):)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar